Brev:
Nye anbefalinger om mælk
19. marts 2015
Alder:
11 mdr.
Nye anbefalinger om mælk
Hej Helen.
Nu hvor der er kommet nye anbefalinger i forhold til, at babyer ikke bør få komælk, før de er over 1 år, er der så også sket ændringer i hvor meget modermælk man anbefaler at de får?
Når nu de ikke skal have komælk, så er der vel plads til mere modermælk/flere amninger, eller hvordan med det?
Venlig hilsen,
M